I got my first real diarrédream

Känsliga läsare undanbedes härmed från att fortsätta läsa!!

Det här med drömmar har alltid varit min starka sida. Jag drömmer mycket och konstigt och nattens drömmar tog tammetusan priset.

Inatt reste jag, Huss, två av hans kompisar (som jag av sekretessjäl väljer att inte namnge, haha) och en helt okänd kille till Kroatien. Vädret var världelöst dåligt hela veckan, hotellet vi bodde på hade inte pool, frukosten bestod av en husmans med ost och havet hittade vi aldrig. Drömmen nådde sin kulm när jag ligger i en dubbelsäng och sover. Bredvid mig ligger Huss. Mitt i natten kommer en av Huss kompisar in och lägger sig mitt i mellan oss. Jag tittar på honom och frågar varför han ska ligga där, varpå han förklarar att det är för att han varit på toan säkert sex gånger i timmen hela natten. Jag undrar ju givetvis varför och han berättar då att han har så förskräcklig diarré. (Jag vet att du som är känslig har fortsatt läsa för att du är så förgrönat nyfiken. Skyll dig själv!! :P )
Han hann just berätta detta klart då han bajsar ner hela sängen, får panik och försöker torka upp det med Huss badshorts. Mitt i allt detta kaos vaknar jag upp ur min dröm och inser att det är Mr Forsberg som just brännt av världshistoriens äckligaste fis typ rakt i min fejja!

Jahapp, nån som kan drömtydning? ;)

/B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0