Jag har tagit begreppet "uppe med tuppen" till nya höjder!

Jag upplever just nu världens lägsta dag - Långfredag. Och det är inte ens påsk! :)
Väckaren ringde 4.40 i morse och då var det bara att dra på sig fredagssmilet och he på sig kläderna och dra sig mot Umeå. Hade lovat pappa att jag skulle hämta honom där i morse, och man är ju en lydig och snäll dotter så ;)

Klockan nio i morse, när jag i vanliga fall inte ens lyckats få arslet ur sängen, hade jag alltså varit tur och retur till Umeå. Har sedan hunnit dola på med diverse ärenden, ätit lunch hos pappsen, städa undan lite härhemma, samt vila i en timma drygt. Och klockan är bara kvart i tre nu. GILLA!

Ser fram emot en supermysig kväll i kväll. Ska försöka ragga rätt på O'hoys hardtopping med lakritssmak. Har snart förätit mig på den med chokladsmak, då det är dags för något nytt nu :P

Ha en underbar fredag alla!
Puss /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0