Rätt intetsägande tisdag

Idag har jag & Melissa (Horn, reds anm) städat & fejat och faktiskt lycktas få lägenheten i glänsande fint skick. Älskar när det är rent fint och snyggt hemma, så mitt förbättringsarbete går ju riktigt jädra suveränt om jag får säga det själv! :) 

Det enda minuset med dagen so far är att innebandyns baksida visat sig allt mer (eller så är det ålderns baksida, men jag tror mer på det förstnämda, hehe). Mitt högerknä har fått nåt sorts psykbryt igen. När jag vaknade efter att ha powernapat efter jobbet, så kunde jag inte räta ut det ens. Det smärtade som fan bakom knäet, i senorna. Sedan klickade det till och så kändes det inte ett dugg längre. Menisken lever nog loppan igen skulle jag tro, och mina fötter ser ut som myrstackar med ben kors och tvärs där dom inte ska vara. Dags att boka tid för justering. Igen :(

Pyss & hej! /B




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0