Söndagsordbajs

Haha, näe, glöm! Jag har inte tänkt skriva om innebandy, trots att vi haft cup hela helgen, för vet ni vad? Vi sög ganska balle i helgen! Men som sagt, inget mer snack om saken förutom att jag trodde att Regina skämtade när jag ringde och pratade med henne om hur finalen gått..

Kvällen har spenderats på jobbet. Har fått utökning av min tjänst och tackar inte nej till några extra kronor i min stackars studentplånbok. Det finns så mycket jag vill göra och så mycket jag vill ha, så om ni känner att ni har mycket pengar över så tveka inte att sätta in dem på mitt konto! :)

Dagens lättnad: Pappa är vid gott mod. Lite ont i huvudet, men mår bra.
Dagens roligaste: Lasse Brandeby som polischef i Irene Huss. Småsvårt att inte skratta då man såg honom som Rena rama rolf för nån timma sen.
Dagens finaste: Ord som värmde.
Dagens godaste: Tre kilo vaniljglass med hard topping som jag tryckte efter jobbet. SJUKLIGT gott.
Dagens "se fram emot": Morgondagens klipptid! WIIIE!

Puss och hej /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0