Speedad!

Fullt ös har det minsann varit idag. Efter en natts jobb med sådär sömn väntade en hel dags föreläsningar om ledarskap och konflikthantering. Och vad har jag lär mig av det då? Jo, jag ska inte bli chef :P

Hann just så pass hem och snöra i mig lite risgrynsgröt innan det vankades träning och NU sitter jag här i soffan och njuter av lite glass & idol. Inväntar bara vänsterkroken av tröttheten som ska nocka mig mitt mellan öga. Kan visserligen behöva den snart, då jag ska upp halv fem (!!!!) imorgonbitti för att köra till Umeå och hämta hem min kära pappa.

Känns sjukt härligt att det är HELG för min del i varje fall & imorgon ser jag fram emot en riktigt skön kväll med mjukisar i soffan, chirredirre och en bra film :)

Pyss/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0