Sweet lord!

Jag har helg.... ÄNTLIGEN!
Min kära nattvecka är över för denna gång.
Vet ni vad som är bland det bästa med att jobba natt?
Jag får vara hur skabbig som helst :) 
Jamena vem skulle inte vilja åka till jobbet i mjukisdress, osminkad och med foppatofflor på fötterna?
Aj love!!
(Måste dock påpeka att jag inte träffar en enda människa under mitt arbetspass)

Men på måndag är vi tillbaka till dagvecka igen, då man måste stiga upp 05.45 för att hinna duscha och göra sig klar innan man börjar 08.00!
(Och nej,  -Kommer aldrig att kunna slå Beas duschrekord)
-Fast gumman, jag är mäkta imponerad! :)


Nu närmast väntar IDOL och några timmars sömn innan det är dags för den årliga spökkvällen, längtar i sinne, synd bara att Bea vart tvungen att jobba och att Challan inte heller kunde följa, men men, vi är 7 andra tappra tjejer, så jag tror på en kanonkväll!!
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0