Thankgoodit'sthursday

Drömde innebandydrömmar inatt. Vi hade match mot K4 och vann med 18-2. Jag hade en gedigen poängskörd och blev matcherns lirare. Nästkommade dag kunde jag läsa i Norran att Skellefteå IB tydligen var intresserade av mig. Deras tränare har uttalat sig nåt i stil med "Hon har en given plats i våran trupp om hon vill. OM hennes kropp håller". Haha. På nåt sätt var det ändå skönt att vakna. Jag fick min lilla självförtroendeboost, och så fick jag till min stora lycka vara kvar i de bästa laget som finns! ;)

Idol sög balle idag. Vad har hänt? Tur ändå att Favvo-Linda håller måttet. AIK håller också måttet idag. Det var på tiden.

Sov gott! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0