TRO MIG. Jag vet!

Kära Svenne Banan!

Vill först bara säga tack och vad kul att du gillar vår Blogg! -verkligen superkul!!!

Känns ju helt galet att vi i snitt har 199500 läsare varje dag!!!. Vi har verkligen tagit oss in på "bloggerlistan" här i Sverige.

Det har varit sådan hysteri kring vår blogg så att jag har en söndersvarad mobil som inte ens kan frånge sig en tillstymmelse till ljud numera, till och med vibrationen har lagt av! Bea har fått klippa sig och skaffa nya glasögon för att inte bli igenkänd på stan. Regina har fått en ryggskada av att ha alla fans klängande runt halsen. Det har till och med gått så långt att innebandyförbundet beslutat att skjuta upp nästa seriematch då det var sådan Bravibbs-hysteri på läktare förra matchen.

Jag ber verkligen om ursäkt för "Jysk incidenten" Känner nu såhär i efterhand att det kanske var opassande att somna i en av Jysks sängar men jag känner att det här kändiskapet börjar stiga mig åt huvudet! Jag har börjat ta mig friheter som jag inte gjort förut. Förra veckan kom jag på mig själv sittande på en av Coop Byggs visningsex av toaletter doing the "nr two" :O Det känns som att det inte finns någon hejd på detta frosseri av oss "Good Vibes" flickor! Jag har helt enkelt fått en "bloggkolapps" men har till er lättnad sökt hjälp för detta och räknas vara på "bloggfötterna" inom kort =)

Dom nattliga flåssamtalen kan jag dock inte förklara men det kan ha något med min sambo att göra ;)

Mina älskade Bravibbstjejjer <3
Jag ska verkligen bättra mig som "bloggmänniska" men ni måste ha tålamod och ibland stå ut med min munfradga! Men den som väntar på något gott...

/Den mindre aktiva bloggaren på denna populära site.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0