TurTisdag

Velandet har nått sitt slut. Jag har bestämt mig. Det blir en röd jacka! Dock så fanns de inga kvar i stan, men jag hade turen att hitta en på nätet, så den är i skrivande stund på väg hem till MIN brevlåda (dessutom 200 spänn billigare än i schtan. Svar ja, tvåhundra bananer är livsavgörande för en fattig student)
Jag kan bara inte förstå varför jag utrustats med den största beslutsångesten ever. Varför ska det vara så omständigt att bestämma sig? Jag får väl skylla på mitt stjärntecken. Det funkar alltid. :P

Redovisning i morgon. Aldrig kul, men prata är jag bra på, så nog lär vi fördriva en halvtimma eller så.

Nu blir det grekiska biffar för hela slanten. HusmorsBea in the house!

/B

Ps: Det dimper just ner ett rabattblad från Intersport. 200 kr rabatt på jackan. Tur den inte fanns i rätt färg då :P
/GirigBea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0