Tycker synd om mig själv....

...faktiskt!!

Ligger i soffan med mjukisdressen, tjocksockar och dubbla täcken, men tror ni det hjälper? 
Nää då, frossan är total.
Har drabbats av det som alla verkar ha, surjävlasathelvetesförkylning!!
Inte okej, inte alls okej!!!

Men jag får se det från den positiva sidan, nu kan man bara ligga å bli uppassad :)
-Kan jag få lite varm choklad?  -Kan du bädda om mig? -En macka skulle va gott! _Kan du fluffa till min kudde?
Skulle va guld värt, men vänta nu.... nää, är ju själv hemma, så keep dreaming regina!


Måste bara avsluta med en sak från världens mest ekonomiska/omtänksamma 5-åring:

Vi är ute och cyklar i afton och jag ser att cykeln börjar vara lite liten för Alex, så jag säger -Du kanske ska ta och önska dig en cykel av tomten?

-Ja mamma, säger Alex, -Vilken jättebra idé, då slipper ni ju betala den, en cykel är ju fatiskt ganska dyr, då kan ni använda dom pengarna till nåt annat!

//R


Kommentarer
Postat av: Stolt Moster!

Men gullpluppen ;-) han är bara för söt....:-)

2010-09-02 @ 10:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0