Vinnarskalle

om lite drygt två timmar är det tekning på eddahallens matta. Första träningsmatchen för denna säsong och jag måste erkänna att jag är lite smånervös. Och inte gör det saken bättre av att jag lämnat min trygga tillvaro i backstaben bakom mig, för att ägna mig åt some kind of center/forward-roll ikväll. Håll tummen vänner!

Har just lidit/skrattat/skämts mig igenom första avsnittet av kungarna i tylösand. Jag som tyckte bigbrother var utelämnande men tji fick jag! :P Men nog kommer jag följa den där smörjan nog & tycka synd om de stackars ungdomarna som aldrig nånsin kommer att få en arbetsgivare att anställa dem, hehe!

Puss & hej! /B





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0