Wake me up when september ends..

Jag instämmer med föregående talare. Hösttröttheten har fattat ett kraftfullt grepp runt mig och vägrar släppa! Blir lite mörkrädd (i dubbel bemärkelse) då jag inser att man dessutom har en lång, mörk, kall (fast himla mysig) vinter framför sig. Jag vet hur svårt det är att få sig upp dessa mörka mornar, så när man redan nu börjat klaga så kan jag inte annat än bäva vintermörkret..

Fick ett samtal som får magen att knyta sig nyss, men blev lite lugnad då jag hörde hur läget låg till. Tankarna går till er och jag hoppas allt går bra!

Nu ska jag vila mig igenom Bygglov hade jag tänk. Om jag kan. SnickarMatte är ju typ behållningen mellan 17.00-17.55.

Ps: Visst pratar man danska på seychellerna? hehe!

/B


Kommentarer
Postat av: Sarah

Såklart man gör! :)

2010-09-22 @ 20:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0