Börjar snart bli den Alex tycker är pinsam!

Jag har just varit och sett bio, tog med lillhjärat mitt och såg Trassel!
En riktigt bra film, dom säger ju att det är den bästa disneyfilmen på länge och jag tror jag håller med.

Men varför ska man vara så bölig??  Grät i ungefär halva filmen, å inte så att det tårades i ögonen, utan det rann nerför kinderna och halsen.

Alex tittar några gånger på mig undrar varför jag gråter, första gången han frågade svarade jag -jamen det är ju så ledsamt!
Andra gången han frågade svarade jag -Men det är ju såååå lyckligt!

Han tittar då med rynkade ögonbryn på mig och säger -Du är ju konstig mamma!!

Men än så länge tycker han iallafall inte att man är pinsam, annat blir det nog om några år! :)



Hoppas ni alla har en underbar lördag, det har jag haft och den är inte slut än! :)

//Regina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0