Fantastisk...t!

Jag hade så fruktansvärt sjukt kul igår. Det blir vad man gör det till, och jag gjorde det riktigt, riktigt bra kan jag tycka! :) Det var dock en väldigt händelserik kväll på många sätt och vis. Jag spelade bland annat "Hang down you head, Tom Dooley" på gitarr på Calles igår, men det var väl ungefär det minst häpnadsväckande som hände! Det blev även ett gäng trevliga återseenden. En vääldigt lyckad kväll i mitt tycke i alla fall! Jag kan även tycka att vi gör om det här. Väldigt snart!

Idag lider dock stackars knoppen av lite skallebang, men inte så att det är outhärdligt. Ser fram emot en mysig lördag med alla dess möjliga roliga ingridienser!

Puss/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0