Fredagsmys

Årets första cykeltur idag, cyklade till ICA-maxi, handlade lite mys-snacks och åt lyxmiddag för tre personer, den kostade 45:- (för alla tre) å dessutom köpte jag till räksallad!!   Det ni!  :D

Nu sitter jag nyduschad i min morgonrock och zappar mellan Så ska det låta, Innebandyn och hockeyn.
Bea är på födelsedagsferre ikväll och får dricka goooo´vine, försöker intala mig att det faktiskt är bättre med myskvällar, man slipper ju faktiskt va trött och bakis imorgon!!  Eller hur??

Men ska jag vara ärlig så är jag faktiskt lite avundsjuk på henne just nu....  tänk att få ta ta ett glas vin, en cigg och sen gå ut å dansa, få DJ:n less på vårat tjat om schlager, tjejskvaller på toan....  åååå    VILL VILL VILL!!!

Men min tid kommer :D  Det är höstfest på Ibiza den 17 september ;)  Boka in det!!

Nää, nu ska jag fortsätta mitt zappande..... men den stora frågan är , vem är killen i lila byxor som är med Så ska det låta???   Han är ju kung!!

Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0