Gjorde om allt igen!

Var ner på stan för ett andra försök att hitta några kläder tills på lördag, men nä, ingenting såg bättre ut i spegeln mot för i tisdags, så det får helt enkelt bli nåt bekvämt och mindre snyggt, men det känns inte så farligt, tvärtom!

Inhandlade dock en flaska vin och en öl, givetvis alkoholfritt, men är det fest så är det.
Är faktiskt riktigt taggad, känns riktigt kul att träffa alla igen.


Vet ni vad, fick med posten inför min stundande födelsedag ett presentkort på en valfri tårta, från Ica Maxi, Ica Moröhöjden och Ica Torget, -Populär kund, oja!!

Blir att vräka tårta nån kväll, för till kalaset duger inget annat än mina egna tårtor! :D

//Regina

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är sjuuuukt tårtsugen. När får man komma? Imorgon? Kan jag beställa prinsesstårta förresten, annars är det inte värt det...?



Kram

2011-05-08 @ 22:36:38
URL: http://hartelius.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0