Lugnet efter stormen.

Förra veckan kom c-uppsatsen in i mitt liv som en stormvind. Panik var bara förnamnet! Idag har jag dock vänt blad. Bläddrat till andra kapitlet i uppsatslivet. Idag är första dagen som det faktiskt känns riktigt jävla bra. Jag kommer kanske greja det här trots allt! (ps: var beredd på fler formsvackor)

Fan vad jag tjatar om c-uppsatsen. Vem bryr sig? Jag har ju dock förstått att man skriver och reflekterar om det som händer i ens liv right now. Det märker jag när jag loggar in på facebook. Om jag utgår från vad 75 % av mina facebookvänner skriver om så borde det innebära, om jag byter kontext, att mina inlägg borde handla om hundspyor, exakt klockslag när Foppa vaknade i morse, hur många gånger han vände sig inatt, hur hans morgonavföring såg ut, hur mycket det vägde, färg, och vilken koncistens den hade. "Idag åt Foppa en köttbulle 11.32. Han tyckte det var gott med smakportioner". Och så hockey förståss. "Heja AIK", "Jag har aldrig sett en match i hela mitt liv, men nu när det blev final älskar jag hockey", "Tjohoo ♥"

Bevare mig väl. Jag tror jag fortsätter att skriva om c-uppsatsen.
Puss/B


Kommentarer
Postat av: emma

haha, du är för rolig Bea.. ;) Och duktig på att skriva, så examensarbetet kommer att gå som en dans!

2011-04-04 @ 20:34:39
URL: http://finnsisjon.blogspot.com/
Postat av: Sarah

Ordbajs är svårare att bedöma konsistens och vikt på :P

/Moviestar

2011-04-05 @ 00:03:39
Postat av: ulven

MEN ÄNTLIGEN. någon mer än jag som hatar dom där förbannade jävla statusuppdateringarna!!!!!!!!!!!!

2011-04-05 @ 07:48:03
Postat av: Bea

Emma: Söt du är! :) Kan inte sluta hoppas att det ska vara lika enkelt att skriva en uppsats som att kludda ihop ett blogginlägg!



Moviestar: Det har du rätt i. Men ordbajs är då så massor mer intressant ;)



Ulven: Eller hur! Jag har lovat mig själv att aldrig bli så! :)

2011-04-05 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0