Oh, happy day!



Japp, jag har kommit ur min sjuklings-dvala nu. Igår ryckte jag upp mig & bestämde att "nu får det vara nog". Och så blev jag frisk. Min eländiga förkylning har inte gett sig helt, men magen som gjorde uppror för några dagar sen är back on track igen, och det gillar vi.

Nu kanske ni undrar hur det går med min sockerfria vecka? Om inte, så kan ni hoppa vidare till (2).
Det går sjukt bra ska jag säga er. Jag har insett att jag nog faktiskt inte har nåt vidare sockerberoende, för jag känner inte att det är nåt problem alls att vara utan. Nu är det ju visserligen bara de rena sockret, som i kakor, karra och läsk och sånt som jag har uteslutit, och inte kolhydrater. Det är verkligen ingen diet jag kör, utan bara mer en utmaning för mig själv och se om jag är ett real kak-monster eller bara en wannabe, hehe

(2) Jag är inte lite taggad för kvällens middag. Det vankas grillat, mina vänner, och köttet ligger och gottar sig i marinaden! Det ska bli så äckligt skönt att spraka igång med lite sommarfeelings nu! :)

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0