Os-guld

Jag verkar tydligen vara den enda i den här världen som inte får ligga. Trots ett tio år lång förhållande i ryggsäcken, så är jag fortfarande oskuld och lever efter strikta religiösa seder. Det enda jag har i min ugn denna fredag till ära är biskvier som bästa wallins bakat (flikar in lite tjuvreklam i hopp om att få ett sponsoravtal en vacker dag) och chokladbullar som Lisa bjudit på :)

I eftermiddag styr vi kosan mot Malå, och anledningen är inte att få ligga i fred utan att titta på ett huuuuus! :) Det ska bli så himla spännande!

Ha en underbar fredag alla fina! /B


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men hur mycket har jag missat egentligen? Ska ni köpa hus i Malå??????? Eller är det någon annan som köpt och som ni ska kika på?



2011-04-02 @ 08:40:03
URL: http://hartelius.bloggagratis.se
Postat av: Ida

Kul med visning :)

2011-04-02 @ 09:30:19
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0