På tal om att kasta saker i sjön....

Igår inleddes SM-Finalen, första perioden började väl inte direkt som man hade hoppats på, utan tvärt om, det var så sjukt dåligt spel att jag somnade efter 17 minuter, sov sedan bort resten av kvällen och ska jag vara helt ärlig så ångrar jag mer att jag missade BB än matchen :)

Men imorgon är det dags igen å då ska vi befinna oss på ladan och heja fram AIK till seger.

Det jag dock inte förstår mig riktigt på är alla som klagar på att folk inte kommer till ladan och stöttar sitt lag, jamena titta på priserna!!! 
Har fortfarande ångest för att vi bokat biljetterna, det är jag, Robban & Alex som ska gå och för det får vi betala 990:-  Förstår om folk inte gör detta flera gånger per säsong, nä tack, en gång räcker!!

Man kan ha mycket skoj för tusen spänn!!!

//Regina




Kommentarer
Postat av: Jenny

Oh hellllveeete så dyrt! Vi måste ju börja spara redan nu om vi ska ha råd att gå någon gång nästa år.... Huvva!

2011-04-07 @ 09:13:21
URL: http://hartelius.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0