3 februari. Snart sommar!

Förlåt för askass uppdatering, men jag har liksom haft häcken jädrat full (sen kan jag ju inte direkt skryta över den härliga backup som jag har av mina trogna bloggkollegor). Åkte på jobbet kl 21.30 igår kväll, direkt därifrån till skolan 8.30, direkt från skolan kl 17.00 till träningen, och nu, kl 20.00 har jag äntligen kommit mig innanför dörren. "Home sweet home" har fått en betydelse! ;) Har slagit på hockeyn men jag hann inte mer än ratta in rätt kanal så reducerar såklart motståndarna. Typisk! Ska nog passa på att gå och duscha så SAIK kan göra nåt mål!

Har jag förresten sagt att jag har helg nu? I morgon ska jag sova mig less kära vänner & slappa i soffan heeela dan. Ynderbart! Dessutom ska jag bli bjuden på supersmarrig middag imorgon som jag ser fram emot massor massor massor ♥

Lev och må /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0