Alla ♥:ans dag!

Helgen bara flög förbi, Innebandy, spelkväll och hockey i fredags, GoMiddag, melodifestivalen och spelkväll på lördag, match mot Spöland/Vännäs på söndag -En av dom värre förlusterna (1-2) Inget fungerade direkt för nån, eller det var nog mer samspelet mellan alla som var som bortblåst!
Men jag var iallafall glad över att jag kunde spela, fick ju höra att om man tog Bricanyl skulle sammandragningarna minska, testade det innan matchen och kände inte av en enda, sen om det var det de berodde på vet man ju aldrig!


Måndag idag, Alla hjärtans dag!!
Hur ska man fira det?  Gillar inte sånna där gelehjätan, inte heller chokladhjärtan, blommor är väl kul, men samtidigt väldigt oönödigt att kasta bort pengar på, dom är ju risiga imorgon och döda på onsdag.
Smycken gillar jag inte heller så där överdrivet mycket.... 

Känner nog att det räcker att man berättar för de som ligger en varmt om hjärtat att man tycker om dom/de/hon/han.

Skulle gissa att min kväll kommer att spenderas i soffan framför Täby-Dalen!! 
Men det duger gott!

Fast en princesstårta skulle inte sitta helt fel, det är faktiskt riktigt riktigt gott!!

♥♥♥Ha en bra kärlekens-dag allihopa♥♥♥

//Regina

                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0