Du har inte en aning om, att jag tänker på dig precis just nu.

Helgen har varit skön och avkopplande. Jag har samlat välbehövlig energi. Jag har även sett den bästa (och hemskaste) Beckfilmen ever. Den var så hemsk att jag en halvtimma in i filmen var tvungen att stiga upp och låsa ytterdörren och kolla igenom lägenheten, haha. Självklart började Foppa wajna och skulle ut just som filmen slutat. Taskig tajming kan jag tycka. Han är ju för trög för att ens fatta hur mörkt och hemskt det är ute mitt i natten! Upplysningsvis blev det en KORT sväng, hehe.

Är left alone hemma nu och det är så tomt och tyst. Upptäcker att klockan är massor och att jag borde laga lite middag, men det känns inte ens lite kul. Och mat som är så gott. Jag hatar att äta själv. Att sova själv. Att vakna själv. Det enda som är skönt att är att ha full kontroll över TV-dosan, så ikväll blir det att garva läppen av sig till världens bästa Solsidan och sedan spana in årets dorkies i Big Brother.



/B

Kommentarer
Postat av: Linka

Gillar Beck! ÄLSKAR hemska filmer! Vilken såg du?

2011-02-21 @ 06:51:14
Postat av: Bea

Jag såg "levande begravd". Super-obehaglig när man är i rätt mood och ensam hemma ;)

2011-02-23 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0