En bra start!

Åh, jag är nästintill avundsjuk på mig själv. Fick välförtjänt helg igår, vilket innebar en världsskön sovmorgon idag. Natten har innehållit sjukt roliga drömmar, så jag fick ligga och skratta mycket och länge när jag vaknade. Dessutom hade jag ett jättefint sms i inkorgen när jag slog upp mina blå; "Har som tänkt på dig. Hoppas du har det bra!". Tänk att ett sånt sms kan värma så mycket ens lilla har-hjärta!

Det kunde inte ha blivit en så mycket bättre start på denna fredag. Snart väntar dessutom sushi. LOVE LOVE LOVE!

Puss B

Kommentarer
Postat av: Maria

Sådana dagar då man går omkring med ett lyckorus är livet :). Gulle du

Kram

/Maria

2011-02-26 @ 10:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0