Ett framgångsrecept såhär i hårda pluggartider

Är inne i en intensiv tentapluggningsperiod nu, men det känns inte som att jag lärt mig NÅT trots flera dagar av hårdplugg. Jag hoppas dock att det omedvetet fastnat lite psykiatribajs i min lillhjärna, hehe. För att ytterligare få allt att sjunka in så släpade Maria iväg mig på yoga idag och nu såhär i efterhand känner jag mig så där blajblajigt magiskt i hjärnan. Och avslappnad (trots att jag faktiskt på rikt har lärt mig att slå knut på mig själv). Jag ska ju inte sticka under stolen med att det är ett x antal weirdo övningar. Eller vad säger ni om ställningar som "hunden", "krigaren" "bäbisen", "kobran" och "död mans position".

Jag tror dock att detta är ett framgångsrecept. Fasiken så diciplinerad jag kommer att vara imorgon ;)

Pyss/B


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ingår Cheyne-Stokes-andningen i yoga?

2011-02-16 @ 21:42:19
Postat av: Bea

Jag tyckte att instruktörn lät som en sovande fransk bulldog, men de är ju typ samma sak ;) Själv höll jag typ andan i en och en halv timma.

2011-02-16 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0