Glömde säga;

1. Inte nog med att matchen gick skit idag. Jag & min frilla ser också ut som skit idag (se bild)
2. Om (OM) det skulle bli nå kuligheter/festligheter senare så är jag rädd att någon måste nån höra av sig. Jag tror på ödet. Vill ödet att jag ska ha kul ikväll så blir de så.
3. VINN DÅ IBK!
4. VINN DÅ AIK!
5. Vad betyder det om man drömmer att Martin Stenmarck skrivit på ett tvåårskontrakt för AIK, samt att han någon dröm senare blir min handledare på praktiken?!



Hehehe, oooooch efter detta vill nog ingen umgås med mig... :P

Pyss/B

Kommentarer
Postat av: Maria

SV nr 4. Den innebär att det skulle gå åt h*vete för AIK och att du inte skulle lära dig ett jota på praktiken. Varning för att du senare skulle vara tvungen att ägna dig åt KBT :).

Kram

P.S: Gillar bilden :)

2011-02-20 @ 09:19:19
URL: http://motenframtid.blogspot.com
Postat av: Maria

Asch då. Jag menade ju att det var svaret på nr 5. Aja, se hur det kan gå när man har bråttom på tangenterna :s

2011-02-20 @ 09:21:10
URL: http://motenframtid.blogspot.com
Postat av: Bea

Hahaha, ja, det ligger nog nåt i det du säger. Men det skulle ju innebära att jag skulle ha fått den fräschaste handledaren jag nånsin haft i alla fall ;) Hoppas allt är underbart med dig! Miss u! Kram

2011-02-20 @ 18:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0