Hello from Koh Lipe :)

Detta blir ett kort men intensivt inlagg da vi precis ar pavag att ata pa stranden ;)

Vi har haft det underbart pa var resa an sa lange. John han pressar som en galning och jag ligger mest i vattnet som en sal. Ar verkligen paradiset har pa Koh Lipe :) Vi bor i en hydda pa stranden och allt ar sa vacker i var omgivning.

Vi snorklar varje dag och jag har hoppats pa att fa se en haj men dom verkar vara skygga for mig :) Igar sa skulle vi snorkla ut till en liten island och det holl pa att ga riktigt illa da vi inte visste vilka undervattensstrommar som det var dar. Shit vad vi kamapde for att ta oss till land och inte dras ut i havet, jag var riktigt skraj men man lar av sina misstag!

Jag kommer att skriva mer sen nar jag har mer tid, nu star John och tramapr sa ni far denna bild att suga pa sa lange :)


Saknar er B och R! JATTEMYCKET!
Puss C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0