Hjulet rullar men hamstern är död.

Maria Montazami.
Kvinnan, myten, legenden.
Ser (av någon anledning, don't ask) gaygalan på fyran, och hon är verkligen inte den vassaste kniven i lådan. På galan klämmer hon fram; "Man ska inte skämmas över sin längd. Sträck på er. Var stolta! Som jag brukar säga; Hellre lång och snäll, än vacker... mellankort och.. elak". Hahaha, alltså!
Detta är ju nästan i samma klass som de bästa citat hon NÅNSIN har dragit; "Hellre mindre och bättre än bättre och sämre". 

Om ödet gav mig en helt lovely lördag? Nej! Denna lördag blev skittråkig, men jag har mig själv att skylla. Chips är i allafall gott.

PS: Jag vet att detta kan vara försent, men jag måste bara visa att jag faktiskt ser hyfsat normal ut. Bilden i förra inläggen KAN ha bränt alla mina broar till ett socialt liv. 



Hej!/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0