JAJAJA!!!

Efter antalet pikar från Bea är det väl dags att återuppta bloggandet igen, eller jag ska försöka iallafall, men jag gör precis som Bea, jobbar mest HELA tiden!
Från förra fredagen till nu på söndag, (10 dagar) så har jag jobbat 101 timmar!  Det är 10,1 timmar per snitt/dag, 10 dagar i rad!!!   Jippie!!  3 dagar med vardera 12-timmarspass väntar i helgen!!

Å det betyder att jag missar Melodifestivalen!!  :(

Men till nåt roligare, befinner mig i vecka 15 nu och det syns rejält att magen växt, har t.o.m börjat skratta för mig själv när folk kommer med kommentaren -"Men Oj- det måste ju va minst två därinne", och jag kan lova,90% av alla som kommenterar magen drar just den kommentaren!!  :D
Som om man aldrig skulle hört den förut :D

Men vet ni vad -Jag är ju inte vilken mamma som helst, klart jag erbjuder mitt barn en lyxsvit!!!:)

Baksidan med det hela då....... jo, har ju gått upp 11kg nu....  å det är många kvar!
Hormonerna flödar, humöret kan skifta och gå ner upp och ner igen på en minut, finnanarna blommar till den hemska grad att Alex frågade mig i morse om jag hade fått vattkoppor!!  
-Tack för den älskade vän.


Skepp o hoj!!

//Regina

Kommentarer
Postat av: Carro

Wohoo, jag som börjat fundera på om bloggen egentligen borde heta barabea eller nått ;O

2011-02-03 @ 23:49:00
URL: http://carolinelenaberglund.blogg.se/
Postat av: Regina

Haha, nämen nu ska jag va tillbaka!!

Grattis till jobbet btw! Är det i B eller U?

2011-02-04 @ 06:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0