Saturday night, I feel the air is getting hot.

Mellopremiär ikväll. Rebban skrattade när jag satt med gåshud på introt, men det är sant. Jag HADE gåshus på introt, haha! Danny var dock kvällens enda behållning, men en sån behållning!!! När jag blundar ser jag framför mig Sannas dancemooves på dansgolvet, hehe! Pernilla Andersson hade dock en väldigt fin Melissa Horn-låt som man kan ligga i soffan och lyssna på en grå dag, men att den skulle ta sig vidare från Andra chansen tror jag inte.

Längtar dock tills det är dags för Linda Bengzing att entra melloscenen. Det kan bli fet schlagersuccé vänner!

Tagga match i veganume imorgon nu brudar!! :)
Tjingtjong!/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0