Att vara trött är min nya grej...

Har funderat mycket över det här med att alltid vara trött, och istället för att känna sig värdelös tråkig och helt oproduktiv så tänkte jag att jag ska börja se på det hela som mitt nya intresse. Jag ska verkligen gå in för att vila mig i form. Jag ska fokusera hårt på att sova, vila, slappa och vila lite till! Det måste ju vara så att min kropp behöver det intalar jag mig! Och med tanke på vilket "hårt" och vaket liv man lever under sommarhalvåret så kan man ju inte "blamea" kroppen för att behöva lite vila under den mörka perioden ;) Känns redan lite bättre när jag bestämt mig för att satsa helhjärtat på det här.

Om ni tycker att det är svårt att få kontakt med mig så vet ni att det beror på min nya hobby. Jag kommer dock att träda fram ur mörkret med pompa och ståt när det väl gäller och då jäklar ska det levereras!

Hej Svej Trött-tjejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0