Det går upp, och det går ner. Bergochdalbana så långt jag ser..

Vill helst bara glömma den här dagen. Jag vill så förbannat mycket och blir så fruktansvärt besviken på mig själv när jag inte kan leva upp till mina egna förväntningar. När ska jag våga sänka kraven? Kvällen har dock varit mysig. Är så glad och lycklig då jag tänker på hur bra jag har det. Jag har faktistk världens finaste som ställer upp i vått och torrt och som skulle offra allt för att jag ska må bra.

Allt går inte som man vill alltid. Alla har sina up's and down's. Idag hade jag det sistnämnda.
Nu ska jag krypa ner i min mysiga och varma säng och drömma de sötaste av drömmar.

Imorgon kommer en ny dag, full av möjligheter!



/B

Kommentarer
Postat av: Evelina

KRAM!

2011-01-10 @ 12:22:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0