f r e d a g



Förutom att jag just hittade ett slemmigt superlångt äckligt hårstrå (dubbelt så långt som mitt egna hår, se bild) i min mun & att vi just nu äger den billigaste vooven on earth, så är allt på topp! Foppa är kåt som ett svin och gnäller som en galning efter att få gå ut & slicka på kissfläckar som nån äcklig löptik strilat fram. När han inte ligger och skakar & försöker sova, så vankar han av och an i lägenheten, redo att gå ut och nosa på de fläckar som tikarna sniglat utanför dörren. Han är INTE DYR just nu. Hotar honom med blocket flera gånger i timmen, men han har nog inte fattat allvaret än. Ger han sig inte så ryker bollarna vill jag lova! Tur som fan att han är söt.

UNDERBARA fredag är här & ikväll blir det pizza & bastumys med fräscha tjejer! GILLAR SKARPT!

Tjing/B

Kommentarer
Postat av: Avander

Tycker du ska ge en ladyshave till nån av din "bastubrudar" ;)

2011-01-14 @ 15:24:46
Postat av: Louice

haha, mitt? challans? (: men i mnunnen? huvva, haha (:

2011-01-15 @ 10:02:05
URL: http://louicewestin.blogspot.com
Postat av: Bea

Hahaha, jag vet inte, men de var där när jag kom hem från skolan! Och Avander, det var inte nåns könsbehåring, hahaha!

2011-01-15 @ 19:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0