In med det nya & ut med det gamla.

Jag vet inte var min energi kommer från idag, men det är tammetusan bara att ta vara på den så länge det varar, haha. Är därför i full färd med att stöka bort julen och så har jag besökt stan & inhandlat ett gardintyg. Ville ha ett råsnyggt ett från marimekko, men efter en närmare titt på prislappen så insåg jag att typ 800 bananer för en kappa i vardagsrummet inte var värt det. Hittade ett annat fint som Sara nu i skrivande stund sitter och syr åt mig. Tänka sig att man har världens finaste familj som ställer upp i vått och torrt! ♥

Mamma skulle ha vridit sig i graven om hon sett hur jag misshandlat mina gardiner förr, hehe. Men vadå, vad är det för fel att hänga upp dem, konstatera att dem är 10 cm för långa och sedan ta saxen och klippa av dem jämns med golvet? Hehe. Sååå, jag är därför glad att Sara hjälper mig! :P

Pyss&hej /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0