Jag kom just på att det är fredag imorgon..

..och fick den typ sköönaste känslan i magen. LOVELY! Veckan har varit intensiv, men den har gått undan utav bara den. Imorgon stundar seminarium och redovisning av vårat superarbete om hallucinationer. Vaknade upp som en annan dorkie inatt och kom på att vi inte synkat våran powerpointpresentation, så supertekniska superBea satte Huss på det idag, hehe!

Hade 2011 års surströmmingspremiär idag. Satan så gott. Jag vräkte massor, och så spelade jag match på det (likamed mumsiga rapar, hehe. Fråga Ulven). Men vi vann. 8-4. 

Sitter nu här i min mysiga morgonrock & luktar romerska bågar (min nya bodylotion, underbar). Funderar skarpt på att entra sängen och hoppas på att man FÖR EN GÅNGS SKULL ska känna sig utvilad imorgon. Tror dock att det kvittar, men de kan ju vara värt ett försök.



Pyss&gnatt! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0