Ledigdag.

Efter en grymt skön sovmorgon vaknade jag upp till ett grått och trist Skellefteå. En promenad med lillen gjorde dock susen, och jag fick energi att åka och handla listerna & siliconfog till le kitchen. Så nu har jag varit superduktig och listat i köket. Min andra hälft lär nog bli sjukt förvånad när han kommer hem och ser att JAG har fixat det!

Råkade dessutom springa över vågtången som jag tänkt köpa i några månader nu. Dom hade den på maxi för 199 bananer. Som fått! Ett diskställ & lite annat smått o gott fick även följa med hem.

Har jag förresten sagt att jag har tagit Challans begrepp "förstärk dina egna skuggor" till nya höjder? Har skaffat mig ett råsnyggt blåöga som går exakt efter globlinjen på högerögat. Som en blålila, kosmetiskt tatuerad ögonskugga. (småcoolt.. tills det är dax för mig att berätta vars det kommer ifrån, hehe)

Pyss & hej /B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0