Men äntligen!

Hela veckan har ägnats åt plugg, plugg och åter plugg. Nu hoppas jag dock att skiten sitter där den ska & att jag grejar morgondagens tenta. Ska bli ruggigt skönt att göra bort den & få underbar helg. ÄNTLIGEN!

Dagens träning var så förbenat kul. Massor av spel & massor av kuligheter. Funkade kanon för båda femmorna så jag hoppas att vi ska leverera på söndag!

Nu blire sängen & vila upp sig inför morgondagen som innehåller en helan delan, både skoj & tråk-stufs!



Sommar & langos skulle ICKET sitta fel nu.

Pyss/B

Kommentarer
Postat av: Gina

Åååå... kände för första gången på länge ett matsug!! GE mig en Oxfilerulle med bea!!

Gud så gott!!

2011-01-13 @ 22:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0