Om bad, begär, smink och så.

Kvällen har spenderats på edda. Har varit och badat med bästbrudarna. Eller badat och badat. Man vet att man håller på att bli gammal när man vill sitta i varmvattenpoolen 96% av tiden, samt att man vill fika efter 10 minuter, haha. Men mys var det, TROTS att dom inte hade några biskvier :( På tal om biskvier. Denna lilla mummiga bakelse ligger just nu etta på min cravingslista. Kan förresten publicera den så alla superintresserade och nyfikna glutters därute har koll vad ni ska bjussa mig på.

1. Biskvier. Skulle lätt kunna äta 20 om dagen, men det är inte bra för magen.
2. Hårdbrödmackor med ägg & kaviar. Jag tror aldrig att jag kommer bli less.
3. Salta kex & brieost. Råkade visst äta upp en hel brieost på två dar. Nytt personligt rekord.

Nu ska jag gå och vräka alternativ 2 & sedan blir det skönsängen! Trött som en säl!
Men före dess ska jag bara publicera en bild på dagens makeup. Kör dagen till ära den i en ensidig gröngul ton. Skithett!



Tagga morgondagen nu flickor! :) WIHII!
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0