Plugghäst

Svar nej. Jag ska inte ta livet av mig. Det förra inlägget handlade bara (och det är inte så bara, haha) om sport. Tänk att sport kan göra en så förbenat förbannat! Jag kan bli så jädra sne när det inte går den väg jag vill, men det är väl vinnarskallen i mig som talar. "Hellre vinnarskalle än vattenskalle" som jag brukar säga.

Har just suttit & granskat min kära klasskompis examinationsuppgift som jag ska opponera på imorgon. Nicke har dock, trots en inlämning 02.10 natten innan, gjort ett superjobb och jag har typ inget att tillägga. Blir väl att rida på trenden och anmärka på stavfel då :P

Tentadax på fredag. Rörerlseorganens, ögats, nervsystemets sjukdomar och tusen saker till. Great! Tur man har mycket trevligheter att se fram emot på fredagkvällen. PEPPAD TJEJ? Ojaa ;)



min söta klass gestaltar "vi går på högstadiet"

Pyss/B


Kommentarer
Postat av: Nina

Har några i din klass nyss gjort praktik på mitt jobb (26:an)? Kram kram

2011-01-10 @ 19:50:07
Postat av: bea

Jo, dom två längst till höger på bilden, maria och niclas var där, plus två till som inte är med på kortet :)

2011-01-10 @ 20:08:02
Postat av: Nina

Precis dom två jag kände igen, men då var jag ju rätt ute =)

2011-01-11 @ 21:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0