TOP NOTCH

Trettondagshelgen levererade BIG TIME! Det var länge sedan jag hade så himla trevligt!! Jag har på rikt träningsvärk i magen av alla sköna skatt (eller så kan det ha att göra med alla misslyckade dans-lyft á la dirty dancing som jag och J försökte oss på, hard to know, haha). Det var klackarna i taket kvällen igenom, och så dansades det dessutom styrdans till arvingarna. Sedan travade jag fram till dem och bad dem göra om "elouise" till "beatrice" vilket dom inte var sena på. Mycket bättre version kan jag tycka! ;)

Louice biktade sig även för Lasseman (som jag valde att kalla Lilleman) och berättade på bre-arvidsjaurmål  "hur schlibbi han den där Casper är..". Trodde helt seriöst att jag aldrig skulle kunna sluta skratta!

Tiden går dock alldelens för fort när man har roligt. Skulle gärna spola tillbaka tiden och göra allt om och om och om igen! 





 
Tack alla för en lovely mittiveckan-helg!
/B


Kommentarer
Postat av: Louice

vi måste helt enkelt göra om he, dock är de på tok för långt bort att vänta ändå till nästa år, så vi får dra en favorit i repris väldigt snart igen! <3 pyss!

2011-01-07 @ 21:20:58
URL: http://louicewestin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0