1. Självporträtt

...är ju ett kort man tagit själv, har tusen såna bilder på datorn :D  Men jag är aldrig själv på dem, så det får bli ett kort på mig och mitt hjärta.




På tal om nåt helt annat......  kan magsjukan ha hittat till mig?   Har kräkts 3 gånger på jobbet nu på morgonen innan jag slutade.
Jag brukar ju må bra ca en halvtimme efter att jag kräkts så jag ska nog ta och skynda mig isäng och hoppas att jag kan somna fort!!

Håller även tummarna för att det kan vara nåt annat, jag kan väl inbilla mig att jag åt nåt dåligt igår.... kanske Johans majskolvar bara var för goda för att det skulle vara sant....det vart ju några stycken :D

Sov gott!!

//Regina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0