13. Tema "Ljus"

Tog mig och min fantasi några dagar för att komma på ett kort som passar till detta, har egentligen inte hittat nåt än, men man kan ju vrida och vända på "Ljus" som man vill :D

Detta kort är taget hos Frida en kväll förra sommaren när vi åt suring och det var en sån där kväll som är i "ljust" minne bevarad :D  (Shit så kul det var!!!)




Vet ni förresten vad det är för dag idag??  Jo, dagen D!!!!
Idag är det ju meningen att den lilla i min mage ska anlända, men här mår man prima, inte det minsta tecken för att det skulle kunna vara på G.

Men det är väl bara att vänta gissar jag!?!

//Regina

Kommentarer
Postat av: Nina

Får jag bara påpeka att du äter suringen på LJUSugnsbröd också =)

2011-07-30 @ 22:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0