Starreferre 2011

Uppdateringen här suger balle, i know. Men jag har som inget vettigt att skriva. Nu skriver jag mest för att jag har dåligt samvete för att allt är så dött här. Vill ju liksom inte att folk ska sluta läsa bara för att vi är så tråkiga, men jag antar att det är den bittra sanningen just nu. Hoppas det bara är nåt bloggtorkarvirus och att det går över. Snart!

Världens fantastiskaste helg är till ända. Jag skulle behöva en till helg ungefär typ NU för exakt så sliten är jag. Tur det bara är stadsfest en gång per år. Men trevligt har jag haft, sjukt trevligt. Skapat några nya bekantskaper men även återsett en massa gamla godingar som man träffar alldelens för sällan! Inte nog med att bloggtorkan är ett faktum, jag har även blivit världsämst på att ta kort, men här kommer i varje fall alla som jag skrapat ihop under helgen.





puss&hej/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0