Det är vår och varmt, och fullt utav folk på stan.

Känslan är oöverträfflig. På vägen från jobbet imorse kvittrade fåglarna i kapp och solen värmde mig i ansiktet. Det är lite skillnad det om man jämför med förra veckan då man inte vågade stoppa ut näsan utanför dörren av rädsla för att förfrysa den i den fyrtiogradiga kylan! Men att det ska bli bakslag, det tvivlar jag inte på. En morgon kommer vi att vakna & snön yr ner, men jag ska minsann njuta dom dagar det INTE gör det!

Imorse gav min Iphone 5 upp. Ville inte vakna när jag skulle starta den, och när jag väl fick igång den så kunde man inte trycka någonstans. Dock har den vaknat till liv nu under eftermiddagen då teknikproffset Bea uppdaterade mjukvaran i den. Men en sak har jag lovat mig själv. En ny mobil blir det. Snart.



Puss/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0