Det börjar bli tjatigt..

Tänkte bara meddela att jag har helg. Igen.
Det känns tokskönt även denna gång vill jag fortsättningsvis poängtera.

Kan ju inte påstå att jag direkt har jobbat ihjäl mig under denna kurs, men så är det väl också ungefär den enda kursen under hela utbildningen som man faktiskt har haft utrymme att glida runt och känna lugnet lite. Jag njuter därför. Njuter av den vår som faktiskt håller på att nå dessa norrländska breddgrader. Njuter av att kunna ta hur långa sovmornar jag vill utan att jag behöver ha dåligt samvete. Njuter av att inte ha något som hänger efter en.

På måndag börjar den skräckinjagande c-uppsatsen på riktigt. Framtills dess ska jag NJUTA!

Puss/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0