Drömmar om sommaren

Just nu drömmer jag om sommar och varma sommarkvällar. När himlen är sådär vacker rosa, och luften doftar fuktigt. Jag längtar till att kunna sitta ute i bara klänning och grilla en god köttbit utan att behöva frysa (försöker att bortse från myggen, det går kanoners i mina drömmar i alla fall). Inte ovanligt att jag dagdrömmer om sommaren, jag vet, men jag tycker liksom att den kan komma nu - den soliga, varma, sköna sommaren.

Har varit ute och gått i nästan två timmar. Har fått andas lite skön vårluft. Se hur Skellefteå sakta men säkert tinar fram och vaknar till liv. Har fått utbyta lite intelligenta tankar och i sedvanlig ordning fått välbehövlig energi och handledning tillbaka ;)

Life´s good! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0