En bad head day

Jisses. Blir smått mörkrädd när jag tittar mig i spegeln idag. Håret ser ut som mammas gamla skurmopp, och facet ser ommöblerat ut! Tänk om man kunde vara sådär sjukt naturligt vacker trots att man i själva verket inte gjort nåt åt det. Men nu ser dock sanningen helt annorlunda ut, så det är bara att gilla läget ;)  

Ämnesval och syfte till den kommande c-uppsatsen är nu inskickat. Nu står vi snart inför det jag gruvat mig för sedan första veckan på utbildningen. Dock känns det inte lika motig nu som det gjorde då. Man har fått så mycket mer kött på benen och känner sig betydligt mer redo nu! :)

En promis i det vackra vädret väntar nu, givetvis med mössa och solglajjer, hehe! 
Må gott alla! /B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0