Fredag på en onsdag

Att gå på helg på en onsdag känns freakin' awsome för er som undrar. Att man dessutom har en äckligt kul helg att se fram emot gör inte direkt saken sämre ;) Imorgon ska jag lägga manken till och styra upp lite fix inför lördagens tillställning. Som vanligt kommer nog kvällen att stavas s.u.c.c.é tror jag.

Avslutningsvis tänkte jag bara dela med mig av några saker som jag reflekterat kring idag (och då menar jag inte som i "vad jag ska göra med iphonen som jag rent hypotetiskt skulle kunna vinna om jag tipsade norran om en riiiktigt het nyhet" *internskämt*)

1. Varför folk uppdaterar i sin statusrad på facebook om vartenda steg dom tagit under dagen. Vad ens unge sket för koncistens när det var dax för middagsbajsningen.  "Är hemma". "Är borta". "Är på väg hem" "Jaaa ♥ Tjohoo". Who cares?
2. Varför skicka friendsrequest till sånna som man överhuvudtaget inte känner? (ser även en gemensam nämnare hos de som gör det, hehe)
3. Har min granne börjat med aerobics, step up, eller quickstep?
4. Vad jag ska ha för kläder på lördag.

Livet är hårt :P
Puss/B
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag skulle nog sälja min IPhone :P



eeeeelllleerrrr......

2011-03-09 @ 23:40:03
URL: http://spaggl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0