Lånd tid, nej se.

Jag lever, omän jag trodde att jag skulle FETDÖ i fredags då jag utsatte mig för nåt så vidrigt som att se Paranormal activity 2. Fy fan! Lätt den läskigaste film jag sett. Vid två tillfällen bokstavligt och bildligt talat flög jag och Regina bak i soffan och gallskrek. Stackars hennes bebbe! H*n måste ju fått traumatiska upplevelser där inne i swimmingpoolen!

Vi hämtade oss hyfsat bra från filmen och kunde ladda om för en lördag i lyckans tecken. Först en tokskön seger där jag kopplade ett härligt grepp om assistligan. Nu gäller det bara att knyta ihop säcken nästa söndag då sista matchen för säsongen går av stapeln. Efter den sköna segern kunde vi iallafall avrunda kvällen med att ha en världsmysig mellokväll i schlagerns tecken. Tack alla ursöta tjejer som förgyllde kvällen! Som vanligt försökte jag & Frida göra danser till alla låtar, med mer eller mindre lyckad framgång (mest mer) ;)

Älskar även att klockan har passerat 18 nu och att jag kan konstatera att det fortfarande är ljust ute. Hur fantastisk är det inte att vi går en lovely vår till mötes? :) Hela våren ska spenderas med en c-uppsats dinglande i hälarna, men det kommer att bli skönt att sitta ute & njuta av solen samtidigt som man kluddrar lite på den!

Andra saker som hänt sedan sist (låter som det var sju år sen jag skrev, även om det bara var i fredags)
1. Sommarjobbet är klirrat & klarrt. Älskar även att det löste sig till det allra bästa för min del.
2. Resan är bokad och betald. Bara att vänta 155 dagar till.
3. Jag har ett solsidan-program innestående att se, hihi.
4. Vi har deppat järnet över att det inte finns ett enda vettigt uteställe i stan. Kö! Vad fan är det? Kan inte bara nån styra upp ett dansställe?!
5. Man ska aldrig sluta förvånas över folks förmåga att lägga näsan i blöt. Det är ett jädra tjafs om vem som vet vad som är bäst för vem. Själv tror jag att man besitter den förmågan själv!

Thats all for now i alla fall!
Puss/B



Snart sommar och mysiga grillkvällar
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0