Man lär sig av sina misstag!

När jag var gravid med Alex så skulle jag bara köpa den snyggaste vagnen jag kunde hitta, vi tjejer är väl lite så!?
Jamena, erkänn...... hur många av er köper tex en innebandyklubba för att den är bäst, då väljer vi ju hellre kanske en cool prinsessklubba eller nån annan snyggning till sticka :P
Samma sak gäller väl även innebandypjuksen!?

Men snyggast och dyrast behöver inte alltid betyda bäst, det har då iallafall jag fått uppleva, vagnen, den snygga snygga vagnen var helt värdelös, den rostade och föll i princip isär, ena däcket lossnade och stack i väg, i en brant nerförsbacke dessutom.... så jag har fått tänka om!

Så nu bestämde jag mig för att satsa på en Emmaljunga, känns som säkert och bra!!




//R



Kommentarer
Postat av: Rigge

Wow, den ser ju jättefin ut! :-)

2011-03-30 @ 22:12:09
Postat av: Linka

Min enda önskan med vagnen var att kunna ha den i skogen! Så blev inte den fläschigaste precis. Men funkar enormt bra. Så klokt val!! Omänn jag är mer gillare av Brio;) Kramar

2011-03-31 @ 19:31:50
Postat av: Jenny

Blocket är en utomordentlig vagnförsäljare. Bara en vagn av fem som "tappat" hjulen... Hahaha!

2011-04-02 @ 08:54:15
URL: http://hartelius.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0